alt
IMPORTER I DYSTRYBUTOR POJAZDÓW NA AKUMULATOR I  ZABAWEK JEŻDŻĄCYCH
 
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy można towar obejrzeć na miejscu w Toruniu? Niestety nie posiadamy wystawy, wszystkie towaru mające  status DOSTĘPNY posiadamy na stanie i każdy produkt można odebrać osobiście.
2. Czy  można produkty odebrać osobiście? Tak, każdy produkt o statusie DOSTĘPNY można odebrać osobiście. W celu odbioru osobistego prosimy o kontakt z nami pod numerem 660 276 100.
 
3. Czy produkty posiadacie na stanie magazynowym? Tak, jako importer produkty posiadamy u siebie na stanie magazynowym, dzięki temu jest możliwa ich szybka wysyłka.
4. Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem za zamówienie? Tak. Płatność zwykłym przelewem bankowym jest możliwa. Numer rachunku bankowego zostanie przesłany e-mailem oraz jest dostępny na naszej stronie: Sposoby płatności. Na płatność czekamy  7 dni, po tym terminie zamówienia zostanie anulowane.
5. W jaki czasie moje zamówienie zostanie przygotowane? Zamówienia są przygotowywane w ciągu 24-48 h. Jest to również uzależnione również od pory dnia w której zostało złożone Państwa zamówienie. Czas dostawy to zazwyczaj 1- 3 dni, w zależności od tego czy jest to sezon czy okres zwykły oraz od przewoźnika ( firmy kurierskiej).
6. Co zrobić gdy przesyłka jest uszkodzona? Uszkodzenia produktów zdarzają się bardzo rzadko, jednak się zdarzają, dlatego prosimy o sprawdzania przedmiotu najlepiej w obecności kuriera. Paczką należy otworzyć i sprawdzić elementy czy nie są one uszkodzone. Jeśli coś jest uszkodzona kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody. Na spisanie protokołu jest zgodnie z prawem przewozowym 7 dni, ale zalecamy aby paczkę  sprawdzić przy dostawie - ułatwia to załatwienie reklamacji w firmie przewozowej. Jeśli protokół nie został spisany przy odbiorze paczki prosimy o jak najszybszy kontakt z firmą przewozową i zgłoszenie szkody wraz z prośbą aby kurier przyjechał w celu spisania protokołu szkody.
 
7. Jak mogę anulować zamówienie? W celu anulacji prosimy o kontakt z nami na e-mail:biuro@super-toys.pl
8. Jak mogę zwrócić zakupiony produkty? Jak zwrócić produkt opisujemy na naszej stronie: Warunki odstąpienia od umowy.
9. Jaką formę wysyłki najlepiej wybrać? Najbezpieczniejszą formą wysyłki dla dużych paczek z samochodami jest wysyłka na półpaletach i taką wysyłkę rekomendujemy aby uniknąć uszkodzeń. Motorki i gokarty mogą jechać jak  paczki
10. Jak złożyć reklamację?  Jak złożyć reklamację opisujemy w na stronie: Reklamacja towaru . W pierwszej kolejności gdy coś nie działa prosimy o kontakt z nami. Z naszego wieloletniego doświadczenia wiemy że w 95% przypadków udaje nam się pomóc właśnie poprzez pomoc telefoniczną.
11. Nie mogę poradzić sobie z montażem pojazdu, co robić? W każdym pojeździe znajduje się instrukcja w języku polskim, prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją przed rozpoczęciem montażu. Dodatkowo na naszej stronie prezentujemy filmy jak montować poszczególne modele pojazdów: Instrukcje montażu
12. Mam pojazd który przestał działać? Prosimy o zapoznanie się z naszym działem pomocy serwisowej, w którym przedstawiamy najczęstsze problemy oraz sposoby ich rozwiązania.
Link do strony z poradami: Porady serwisowe
13. Gdzie znajdę numer przesyłki? Numer przesyłki znajduje się w e-mailu potwierdzającym wysyłkę towaru, jest on również w zamówieniu - dostępny po zalogowaniu się na naszej stronie.
   

Przejdź do strony głównej
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 10,00 zł

Minimalna wartość zamówienia o jakiej będzie można zrealizowac kupon rabatowy to: 500,00 zł