IMPORTER I DYSTRYBUTOR POJAZDÓW NA AKUMULATOR I  ZABAWEK JEŻDŻĄCYCH
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Porady eksploatacyjne - gdy coś nie działa.



  • DARMAR II DARIUSZ FOKSIŃSKI
  • DARMAR II
    Sklep Internetowy:
    SUPER-TOYS.PL
    ul. Bolesława Chrobrego 145/147
    87-100 Toruń
    NIP: PL956-164-21-08 BDO:000007556
  • E-mail:biuro@super-toys.pl
  • Telefon+48 56-475-61-89
    660-276-100
  • Godziny działania sklepuPon. - piątek od 9.30 - 16.30 Zamówienia w sklepie przyjmowane są przez 24 h 7 dni w tygodniu
  • eserivce
  • Przelewy24
  • CashBill
  • First Data Polcard
  • iMoje
  • BGŻ
PolskiAngielski

Porady eksploatacyjne - gdy coś nie działa.

Witam w Dziale Serwisu Gwarancyjnego.

 
 
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji pomocnych zarówno po otrzymaniu pojazdu jak i po jego dłuższym nie używaniu:

Instrukcje dotyczące obsługi akumulatora oraz inne ważne informacje z którymi należy się zapoznać po otrzymaniu pojazdu, znajdziecie Państwo  po kliknięciu w poniższy link:



Ważne informacje dotyczące obsługi pojazdów na akumulator
 

W przypadku problemu z produktem w pierwszej kolejności prosimy o zapoznanie się z instrukcję obsługi która zawsze jest dołączona do produktu oraz filmami na naszym kanale youtube:





W wielu przypadkach powodem nie działania pojazdu jest zabrudzenie włączników czy przełączników ( zabrudzenie piaskiem, kurzem, zalanie przez dziecko np.: napojem), poniższy film przedstawia jak można samodzielnie naprawić przełącznik.
Dodatkowo do oczyszczenia można  użyć środka K2  o numerze 07 tzw. penetrator i odrdzewiacz, po oczyszczeniu blaszek można zastosować środek K2   PRO, ELECTRIC & ELECTRONIC  CLEANER CONTACT SPRAY   do czyszczenia instalacji elektrycznych - zwiększa on przewodzenie i zapobiega stratom napięcia. Zalecamy w trakcie użytkowania do stosowania tych środków, zwiększą one czas użytkowania pojazdu, dzięki lepszemu przewodzeniu, zwiększymy żywotność akumulatorów czy poprawimy przewodzenie przełączników.



lub zachęcamy do zapoznania się z Działem Instrukcje na naszej stronie - link poniżej:


https://www.super-toys.pl/instrukcje-montazu-pm-24.html


Porady i informacje:

Gdy uruchomiliście Państwo pojazd na akumulator po dłuższym czasie jego nie używania ( np po zimie) prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie:

1. Stopnia naładowania akumulatora - należy pamiętać że każdy akumulator wymaga ładowania i rozładowania  najlepiej co najmniej raz na dwa tygodnie w sytuacji gdy nie jest używany, w skrajnych przypadkach raz na 30 dni.

Nie należy dopuścić do rozładowania się akumulatorów poniżej napięć:

 
Dla akumulatorów 12V  - 10,5 V
Dla akumulatorów 6 V - 4, 5 V
 
Nadmierne rozładowanie akumulatora powoduje zmniejszenie jego możliwości magazynowania energii,   ograniczenie   pojemności   i   skrócenie   żywotności.   Nadmierne   rozładowanie   może   być również skutkiem pozostawienia rozładowanego akumulatora przez dłuższy czas bez ładowania.
Zbyt głęboko rozładowywane akumulatory ulegają częściowej, nieodwracalnej utracie dostępnej pojemności.
UWAGA: Po rozładowaniu akumulatora, należy go niezwłocznie w pełni naładować (najlepiej zrobić to w ciągu 48 godzin )

2. Sprawdzenie połączeń wszystkich złączek w pojeździe - najlepiej wszystkie złączki po okresie zimowym rozłączyć - oczyścić i podłączyć ponownie. Można na złącza użyć płynów np. WD40 lub pokrewnych o podobnych parametrach przewodzenia.
 
W przypadku gdy podjęte działania nie dają rezultatów, a problemy nadal występuję prosimy o wypełnienie poniższego formularza - umożliwi on  bezpośredni  kontakt z naszymi serwisantami lub bezpośredni kontakt z Działem Serwisu poprzez zarejestrowanie się na stronie www.super-toys.pl i wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego lub bezpośredni kontakt poprzez e-mail.
 
Serwis odpowiada na wszystkie otrzymane wiadomości - najczęściej jest to czas 24- 72 h.

 

Adresat wiadomości:

Imię i Nazwisko ( opcjonalnie nazwa firmy):

Ulica:

Kod pocztowy i miejscowość:

Numer telefonu:

Adres e-mail:

Nazwa produktu - zgodnie z dokumentem zakupu:

Data i miejsce nabycia oraz numer zamówienia:

Data zauważenie wady:

Opis wady: należy jak najdokładniej opisać stwierdzoną niezgodność:

Żadanie Konsumenta : należy wybrać jedną możliwość:

Dziękujemy za wypełnienie formularza, nasz Dział Serwisu udzieli odpowiedzi w terminie jak najszybszym. Preferowana forma udzielenia odpowiedzi:

Jeśli masz jakieś uwagi, wpisze je w tym miejscu. Dziękujemy za wypełnienie formularza:


Przepisz tekst z obrazka

Przejdź do strony głównej
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 10,00 zł

Minimalna wartość zamówienia o jakiej będzie można zrealizowac kupon rabatowy to: 500,00 zł