Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Producenci

Import SUPER-TOYSKALEERASTAR

Wyszukiwarka pojazdów - wybierz żądane opcje pojazdu i naciśnij wyświetl produkty na dole okna.

Wysyłka towaru 24 h



Bezpieczne zakupy




Kontakt

  • DARMAR II
    Sklep Internetowy:
    SUPER-TOYS.PL
    ul. Bolesława Chrobrego 145/147
    87-100 Toruń
    NIP: PL956-164-21-08 BDO:000007556
  • E-mail:biuro@super-toys.pl
  • Telefon56-475-61-89
  • Godziny działania sklepuPon. - piątek od 9.30 - 17.30. Zamówienia w sklepie przyjmowane są przez 24 h 7 dni w tygodniu

Systemy płatności

  • eserivce
  • Przelewy24
  • CashBill
  • First Data Polcard
  • iMoje
  • BGŻ

Zmiana języka

PolskiAngielski

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Opinie o produktach

Chmura tagów

Strona główna1 » Reklamacja towaru

Reklamacja towaru




 

W przypadku problemów techniczny z przedmiotem prosimy w pierwszej kolejności o kontakt na nasz
DZIAŁ SERWISU, w 95 % przypadków udaje nam się rozwiązać problem na podstawie informacji e-mail lub połączenia telefonicznego na numery telefonów podane na naszej stronie www.super-toys.pl



 

  W przypadku kontaktu z nami w sprawach reklamacji prosimy o przygotowanie poniższych informacji:

1. Daty zakupu i miejsca zakupu.
2. Nazwę towaru - najlepiej symbol katalogowy.
3. Opisu zauważonej wady.

 
Są to niezbędne informacje które trzeba posiadać, aby serwis czy konsultant udzielił odpowiedzi, postarał się rozwiązać problem i odpowiedział rzeczowo na  Państwa pytania. Prosimy nie udzielać informacji cyt:"Mam czerwony samochodzik" -  taka informacja w żaden sposób nie pomoże nam w zidentyfikowaniu jaki produkt Państwo zakupili.



Kontakt z Działem Serwisu:

1. Poprzez zgłoszenie reklamacyjne na stronie www.super-toys.pl  - należy się zalogować i wypełnić zgłoszenie reklamacyjne do zamówienia
2. Poprzez kontakt e-mail na adres: reklamacje@zabawki.torun.pl
3. Pozostałe formy kontaktu wskazane zostały w regulaminie oraz w informacji na dole strony.
w/w to najszybsze formy składania reklamacji.



W przypadku zgłoszenia  reklamacji na podstawie gwarancji
( trzeba posiadać kartę gwarancyjną do zakupionego przedmiotu)




 




W przypadku odsyłania elementów do reklamacji prosimy o wysyłkę części po jej demontażu  najlepiej paczką ekonomiczną poczty polskiej bez żadnych dodatkowych kosztów lub listem poleconym  zwykłym
W innym przypadku prosimy uzgadniać wysyłkę z działem serwisu.


 





REKLAMACJA PRODUKTU

 

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
6.3.1. pisemnie na adres: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń;
6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@super-toys.pl;
6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Bolesława Chrobrego 145/147, 87-100 Toruń. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
7.3 Pod adresem
https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
 

Materiały dotyczące reklamacji do pobrania w formacie PDF:

Aby pobrać informacje dotyczące reklamacji w formacie PDF kliknij poniższy napis:

alt pobierz


Przejdź do strony głównej

Nowości w naszej ofercie

1234567

Zobacz nowości w naszym sklepie

  • Najnowszy olbrzymi Quad na akumulator 2 silniki, koła EVA, RADIO FM/ ZP-5128A
  • MOTOR CHOPPER  STRIKE Z  KUFERKIEM, KOGUTEM I POLICYJNYMI DŹWIĘKAMI/TR1508B
  • NAJMOCNIEJSZY TRAKTOR Z ŁYŻKĄ  I PILOTEM 12V  TRZY PRĘDKOŚCI/1005A
  • NAJMOCNIEJSZY TRAKTOR Z ŁYŻKĄ  I PILOTEM 12V TRZY PRĘDKOŚCI/1005A
  • MOTOR ŚCIGACZ POWER 158 - PIERWSZY MOTOREK DLA DZIECKA, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE/LQ158
  • Zespół napędowy do pojadów
  • MERCEDES GT R,  MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE  FULL OPCJA/HL288
  • MERCEDES X LICENCJA, -  4X4 , 2x12V  PANEL MP4, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE, LAKIER POLEROWANY, FUNKCJA BUJANIA FULL OPCJA/XMX606
  • MERCEDES X LICENCJA, -  4X4 , 2x12V  PANEL MP4, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE, LAKIER POLEROWANY, FUNKCJA BUJANIA FULL OPCJA/XMX606
  • Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów  DMD
  • Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów  DK-F150
  • Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów  JJ,JE
  •  Panel z modułem dźwiękowym  wejście USB, karta, AUX
  • Pedał gazu w włącznikiem gazu - odbijający - 3 piny
  •  ORYGINALNE AUDI R8 - MIĘKKIE KOŁA, MIĘKKIE SIEDZENIE, MOCNY, LAKIER/R8
  •  ORYGINALNE AUDI R8 - MIĘKKIE KOŁA, MIĘKKIE SIEDZENIE, MOCNY,/R8
  •  NAJNOWSZY WIELKI GOKART 003D- PEŁNE KOŁA EVA KOŁA HIT JAKOŚĆ /HP003D
  • Wózek dla lalek, wózki dla lalek super-toys
  • MEGA WÓZEK WIELOFUNCYJNY  Z OBRACANYM PODWOZIEM 18 FUNKCJI HIT/9623
  • MEGA WÓZEK WIELOFUNCYJNY 16 FUNKCJI HIT Z KOŁDERKĄ I PODUSZKĄ/9695

Najnowszy olbrzymi Quad na akumulator 2 silniki, koła EVA, RADIO FM/ ZP-5128A749,90 zł brutto609,67 zł netto

MOTOR CHOPPER STRIKE Z KUFERKIEM, KOGUTEM I POLICYJNYMI DŹWIĘKAMI/TR1508B259,90 zł brutto211,30 zł netto

NAJMOCNIEJSZY TRAKTOR Z ŁYŻKĄ I PILOTEM 12V TRZY PRĘDKOŚCI/1005A699,90 zł brutto569,02 zł netto

NAJMOCNIEJSZY TRAKTOR Z ŁYŻKĄ I PILOTEM 12V TRZY PRĘDKOŚCI/1005A699,90 zł brutto569,02 zł netto

MOTOR ŚCIGACZ POWER 158 - PIERWSZY MOTOREK DLA DZIECKA, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE/LQ158249,90 zł brutto203,17 zł netto

Zespół napędowy do pojadów49,90 zł brutto40,57 zł netto

MERCEDES GT R, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE FULL OPCJA/HL288749,90 zł brutto609,67 zł netto

MERCEDES X LICENCJA, - 4X4 , 2x12V PANEL MP4, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE, LAKIER POLEROWANY, FUNKCJA BUJANIA FULL OPCJA/XMX6061 799,90 zł brutto1 463,33 zł netto

MERCEDES X LICENCJA, - 4X4 , 2x12V PANEL MP4, MIĘKKIE KOŁA EVA, MIĘKKIE SIEDZENIE, LAKIER POLEROWANY, FUNKCJA BUJANIA FULL OPCJA/XMX6061 799,90 zł brutto1 463,33 zł netto

Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów DMD65,00 zł brutto52,85 zł netto

Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów DK-F15065,00 zł brutto52,85 zł netto

Pilot zdalnego sterowania w technologii 2.4 Ghz do pojazdów JJ,JE65,00 zł brutto52,85 zł netto

Panel z modułem dźwiękowym wejście USB, karta, AUX70,00 zł brutto56,91 zł netto

Pedał gazu w włącznikiem gazu - odbijający - 3 piny59,90 zł brutto48,70 zł netto

ORYGINALNE AUDI R8 - MIĘKKIE KOŁA, MIĘKKIE SIEDZENIE, MOCNY, LAKIER/R8999,90 zł brutto812,93 zł netto

ORYGINALNE AUDI R8 - MIĘKKIE KOŁA, MIĘKKIE SIEDZENIE, MOCNY,/R8829,90 zł brutto674,72 zł netto

NAJNOWSZY WIELKI GOKART 003D- PEŁNE KOŁA EVA KOŁA HIT JAKOŚĆ /HP003D429,90 zł brutto349,51 zł netto

Wózek nowy dla lalek model 8 funkcyjny z nosidłem, kołderką i poduszką/9662189,90 zł brutto154,39 zł netto

MEGA WÓZEK WIELOFUNCYJNY Z OBRACANYM PODWOZIEM 18 FUNKCJI HIT/9623259,90 zł199,90 zł brutto162,52 zł netto

MEGA WÓZEK WIELOFUNCYJNY 16 FUNKCJI HIT Z KOŁDERKĄ I PODUSZKĄ/9695239,90 zł brutto195,04 zł netto

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl